Oldalak

2014. március 20., csütörtök

Hanna első albuma

Azért első, mert még biztos lesz egy pár.
Mikor Babító megszületett, fórumon megkeresett a Cukorka Emlékstúdió, hogy most indítja honlapját, amihez szeretne referenciaképeket készíteni. Örültünk a lehetőségnek, így Hanna első fotótása 1 hetes korában már le is zajlott.
Szánom-bánom, de ezek a fotók azóta se kerültek albumba, a számítógépen várták sorsukat, egészen mostanáig. Mert most nekiálltam az album készítésének. Eredetileg nem akartam nekifogni semminek, amíg ki nem járom a kezdő tanfolyamot, de elkapott a gépszíj, nem bírok nyugton maradni.

Próbálom az albumot tudatosan készíteni.
A hozzávalókat nagyrészt Pippi-től rendeltem. A Paperpad lila-zöld papírkészletét használom, mivel a fotókon is ilyen színű kiegészítők vannak. Chipboardokból is - egy-két kivételtől eltekintve - egy készletet használok (Scrapfellow szivecskék), ezzel is egységesebbé téve az összképet.
Az oldalakat a Pinteresten megtalálható oldaltervek, illetve feltöltött oldalképek alapján készítem, kevés még az olyan oldal, ami teljesen saját kútfőből származik. Gyakorlóként talán ez még megbocsátható.
Próbálkozom a mist használatával is, több-kevesebb sikerrel (inkább kevesebb :), ezt biztosan észreveszitek majd a képeken.
Azt hiszem egy darabig még el fog tartani az album készítése, mivel 40 db fotó várakozik a sorára, de addig is íme egy kis kukucska az első elkészült oldalakról:
Oldalelrendezést Nőicsízmától lifteltem; a virágot én készítettem tüllből

sketchabilities sketch alapján készült
sketchabilities sketch alapján készült; jelenleg ez a kedvenc oldalam, szeretem a hangulatát, habár korántsem a legtökéletesebb oldal, pl. a tintázást tekintve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése