Oldalak

2014. március 20., csütörtök

Az első

Első alkotásomat - már ha lehet annak nevezni - nem bíztam a véletlenre. Nőicsízma online tanfolyamjának keretén belül készítettem egy minialbumot a páromnak Valentin napra.

Úgy vártam a postást az alkotócsomaggal, mint gyerekek a mikulást. Minden alkalommal, amikor ugattak a kutyáink, rohantam az ablakhoz, hogy vajon az jött-e meg.
Az album készítésének minden percét élveztem. Lehet, korántsem lett tökéletes, de egy kisgyerek mellett  nehéz ám dolgozni :) De a lényeg a lényeg, hogy a páromnak tetszett! Nekem pedig egy jó lökést adott, hogy ne adjam fel a hobbymat, hanem gyakoroljak és egyszer talán én is igazi scrapper lehetek. És ezt most tényleg nagyon szeretném, remélem egyszer elő fog bukkanni belőlem a tehetség.

Megmutatom pár kedvenc oldalamat az albumból. Kedves profi scrapperek, ha netán olvassátok a bejegyzéseimet, kérlek ne legyetek túl kritikusak. Ezt inkább a kezdők biztatásának, barátoknak való beszámolásnak szánom :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése