Oldalak

2014. március 20., csütörtök

Ádám baba oldala

Miután elkészültem a mini albummal, hiány érzetem volt. Annyira élveztem, hogy valami sikerült, hogy még akartam. És meg is volt a témám. Viki barátnőmnek már régóta meg szerettem volna köszönni az autós gyerekülés vásárlásban tett segítségét. És mivel gyönyörű Ádám fiáról készült egy gyönyörű fotó, adott volt a dolog. Neki is láttam az oldal készítésének, gondoltam ez nem lehet túl bonyolult. Hát tévedtem :) 3 napig tologattam a képet és a díszítőelemeket, hogy jó legyen. És itt említeném meg, hogy továbbra is nagyon hálás vagyok az online tanfolyamért, mert az album elkészítése mellett egy nagyon jó kis csapat verbuválódott össze, hozzám hasonló kezdő és profi scrapperekből egyaránt. Tőlük bátorkodtam segítséget, tanácsot kérni oldalamhoz, amit meg is kaptam. Nagyon kedvesek voltak és azonnal segítettek. Közben szégyenkeztem is, hogy mit is akarok én, miért égetem magam a többiek előtt. De végül hasznosnak könyveltem el és elmondhatom, hogy ebből is sokat tanultam. És ami a legfontosabb, hogy Vikinek tetszett az oldal. És ez volt az elsődleges cél. Örömet szerezni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése