Oldalak

2014. március 19., szerda

A kezdetek

Sziasztok!
Nem is igazán tudom hol kezdjem a mondanivalómat. Bevallom egy kicsit zavarban is vagyok, mert még soha nem írtam semmilyen blogot, bejegyzést. Másrészt nem is tudom van e jogom ilyen témáról írni, hiszen a kezdők kezdője vagyok a scrapbookozásban. De mégis a fejembe motoszkál egy ideje, hogy nekem bizony írhatnékom van erről a témáról. Részben talán azért, mert itthon vagyok GYES-en az egyéves kislányommal és kellenek az új kihívások, részben azért, mert annyira, de annyira lelkesedem az új hobbimért, hogy ki kell adjam magamból. Így hát útnak indítom első blogomat, aztán majd meglátjuk mi lesz belőle. Remélem megbocsájtjátok :)

Egy pár szót rólam:
A honeybee nicknév a nevemből jött. Egy fórumra regisztráltam, ahová valami egyszerű nevet kerestem. De temészetesen nem én vagyok az egyetlen Bea kicsiny országunkban, így jött a szókirakósdi. Először a bee-vel próbálkoztam, mert alakilag ugye hasonlít a Beára, de mivel ez is foglalt volt, végül honeybee lettem. Ettől kezdve mindenhol ezt a felhasználónevet használom, így rám is ragadt, egyesek már csak honeynak hívnak.
A scrapbook iránti rajongásom kezdetét nemigen tudnám meghatározni. Már gyerekkoromban lelkesen ragasztgattam mindenféle szalagot, papírfecnit, anyukám függönyéből kivágott virágmintát :) De persze ilyenkor még csak nem is hallottam azt a szót, hogy 'scrapbook'.
Aztán talán akkor került újra jobban előtérbe a dolog, mikor terhes lettem lányommal és a képeket, ultrahangokat valami szép, egyedi formában szerettem volna "tárolni". Na ez nem igazán úgy jött össze, ahogy én szerettem volna így aztán egy időre újra a fiókba raktam az albumot.
Hanna babám már egy éves, és most kezdtem úgy igazán belevetni magam a scrapbook rejtelmeibe. Sokat kutakodtam az Interneten, lestem a szebbnél szebb oldalakat. Megismerkedtem az eszközök egy részével és szerencsére rátaláltam Nőicsízmára is, akinek az alkotásai rettentően tetszenek, és akinek a személyében segítségem is akadt tanfolyamok keretében. Ezért nagyon hálás vagyok!

Szóval kedves olvasóim, előre is köszönöm türelmeteket kezdő szárnybontogatásaimhoz, ha pedig már profi scrapper vagy, kérlek támogass építő kritikáiddal (de csak kíméletesen;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése