Oldalak

2014. szeptember 10., szerda

Lopott csók

Körülbelül 3 hétig kotlottam ezen az oldalon, de végül elkészült.

3 dologban voltam biztos:
  1. ezt a képet akarom használni
  2. én akarom a hátteret festeni (Teabogi oldalai annyira tetszenek, hogy muszáj kipróbálni)
  3. őszies, meleg árnyalatú, naplementét idéző színeket szeretnék, ami harmonizál a képpel

Tudtam, hogy nekem ez még egy kicsit nehéz lesz, de belevágtam, elvégre csak akkor tanul és fejlődik az ember, ha ki mer próbálni új dolgokat.

Sokat pepecseltem a vízfestéssel is, de utána jött a neheze. A kép önmagában nekem kicsit üresnek hatott, de mikor megláttam a NőiCsizma Design új csipijeit, rögtön tudtam, hogy a szép lombhullató fa lesz az, ami majd feldobja az oldalt. Így egy kicsit romantikusabb lett: naplemente, fa alatt lopott csók...
Aztán jött a hetekig tartó tili-toli a többi kiegészítővel. Apró momentumnak tűnik, de a szélfútta leveleket tudtam legnehezebben elhelyezni. Végül úgy döntöttem, hogy bevonok segítséget is az alkotásba, és tanácsot kértem Tamcsitól és Edittől. (Nagyon köszi csajok még1x, hogy segítettetek! ♥) Végül az ő iránymutatásukkal végre minden a helyére került.



2 megjegyzés: