Oldalak

2014. szeptember 12., péntek

Hello ÉLET!

A fotó nyaralásunkkor, Szlovéniában, a Júliai Alpokban készült. Egy gyönyörű hegycsúcs meghódítása után beültünk egy kávézóba, ahol Hanna egyből kényelembe helyezte magát (ld. a képen). Persze, hogy egyből kattant a fényképezőgép! A képhez a The Optimist kollekció egy papírját választottam alapul. A papíron uralkodó feketeséget némi alapozófestékkel és struktúrpasztával finomítottam. Erre stencileztem még halvány menta nyilakat vízszintesen és középen egy szalaggal hoztam vissza a fekete színt. A párom ebben az állapotában látta az oldalt, és azt mondta, hogy -idézem- "Ez most nagyon jó lesz! (Ő ilyet soha nem szokott mondani!) Ezt a futurisztikus izét keverd a hagyományosabb virágmotívumokkal, és akkor tényleg jó lesz." Nos, hogy a végeredmény mennyire lett "futurisztikus", azt nem tudom, mindenesetre szót fogadtam és a virágmotívumot becsempésztem a kép bal felső sarkához, valamint felülre is került egy vékonyka virágos bordűr. Ezúton is köszönöm neki a tippet! Ezután jött a kiegészítők pakolgatása, végül hogy azért a képen legyen a hangsúly, egy polaroid keret került a fotóra, amit 3D ragasztóval emeltem ki, és egy szépséges, rózsaszínre festett gyurma virággal díszítettem.





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése