Oldalak

2014. szeptember 19., péntek

Izgalmas kaland

Kezdő scrapper lévén még nem igazán találtam meg az utamat. Hol a mixed media festegetős, pacázós, stencilezős stb. technikákkal teli világa varázsol el, hogy a shabby/vintage kifinomultsága hat meg. Most épp ez utóbbi szippantott be ;)
Anyukámnak készítettem egy életút albumot 50. szülinapjára, amikor a fotókeresgélés közben rábukkantam erre a képre. A sztorit hallottam már korábban szüleimtől, de a képi bizonyítékot még nem láttam. Apukámnak volt egy balesete, belerohantak a kocsijába. Szerencsére semmi komolyabb baja nem lett, és volt annyi humorérzéke, hogy ilyen zseniálisan megörökítse a totálkárosra tört kocsit. Annyira megtetszett a kép hangulata, hogy muszáj volt belőle oldalt készítenem. Nem igazán tudtam milyen stílusban induljak el, de mikor próbálgattam a hozzá illő papírokat, mindig ehhez a finom kék shabby laphoz lyukadtam ki, nagyon jól mutatott rajta a fotó. A többi adta magát. Ha már shabby, rakjunk bele minél több rá jellemző elemet. Így jöhettek a kedvenc gyurma pillangóim, a megsárgult füzet lap, egy kis varrás, tinta pacázás és az elengedhetetlen feliratos bélyegző. Nagyon sokat gondolkoztam milyen címet is adhatnék a képnek, nem vagyok túl jó ebben. De szerencsére van aki gondolkodik helyettem ilyeneken és előre elkészít feliratokat ;) Így került rá a "kaland" mosolyírás. ​






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése