Oldalak

2014. június 24., kedd

Papír rózsa koszorú



Egy kicsit más, de mivel ez is papírból készült, gondoltam megosztom veletek, hátha ti is kedvet kaptok hozzá, úgy mint én :)

Az Éva Kreatív magazinban láttam ezt a szép papír koszorút és azonnal tudtam, hogy el fogom készíteni. Alkalom is volt hozzá, egy barátnőm esküvőjére készült.
Nem kell hozzá sok eszköz, csak papír, olló, fogpálcika, ragasztópisztoly és egy habszivacs koszorúalap. Na meg sok-sok türelem a rózsaszirmok kivágásához :)
A rózsák elkészítésének menetét itt találod meg:

A táblácskát lefestettem türkiz, majd fehér akril festékkel, utána megcsiszolgattam, hogy a kék helyenként áttűnjön. A monogrammokat kivágtam fehér dekorgumiból, majd türkiz alapkartonból. Az alapkarton azért kellett, mert nem találtam megfelelő színű dekorgumit. Végül kis papír és gyurma rózsákkal díszítettem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése