Oldalak

2014. június 4., szerda

Kéééész!!! :)

Kész van Hanna albuma! Nagyon sokáig tartott, de elkészült! 

Nem állítom, hogy tökéletes lett, már most is van pár dolog, amit másképp csinálnék. Kicsit talán túl sokat akartam egyszerre, így nem lett annyira letisztult, de kérlek nézzétek el nekem, ez az első önálló nagyobb scrapbookos projektem.  Az album minden hibája ellenére nem bántam meg, hogy volt merszem belekezdeni, mert nagyon sokat tudtam tanulni belőle. Rengeteg inspiráló oldalt, albumot és elrendezés tervet néztem, amiből ihletet merítettem.
Igazi élmény volt látni, amikor egy-egy oldal elnyerte a végleges formáját, amikor helyesen tudtam alkalmazni a közben tanultakat.

Összességében nekem tetszik és bízom benne, hogy Hannának is tetszeni fog  a későbbiekben. És a lényeg, hogy tele van a lányom iránti szeretettel! A többi pedig majd alakul ;)

((Több képet a korábbi bejegyzésekben találsz.))










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése