Oldalak

2014. június 6., péntek

Kicsi unokám

Elkészültem egy újabb albummal, amit nagyon megszerettem. A Nőicsizma Design anyáknapi online workshopjának keretében készült, bár az én albumom nem ez alkalomból lett elkészítve. Párom anyukájának szántam születésnapi ajándéknak.
A 20x20 cm-es album témája kislányom, anyósom egy szem (egyelőre) kicsi unokája. 6 belső oldala van, mindegyikre egy kedves kép került Hannáról. A két középső oldal rejt egy kis pluszt is: az egyik oldalon a kép felhajtható, így további 2 kép látható; a másik oldalon a boldog felirattal előhúzható Hanna "rajza", már ha annak nevezhető egy 1 éves firkálása :)
Az album alapja kemény karton, így az polcra rakva is szépen megáll.
Belvallom kicsit  nehezen hangolódtam rá az albumra, a papírok mintájára, de az első oldal elkészülte után elkapott a gépszíj. Élmény volt, ahogy összeállt egy oldal, majd végül kerek egésszé az album.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése