Oldalak

2015. február 14., szombat

Valentin napi képeslap

Scrapbookos történetem 1 éve valentin nappal kezdődött. Első albumom páromnak készült 10 dolog amiért szeretlek címmel (http://www.keepyourfairytale.blogspot.hu/2014/03/az-elso.html). Azóta töretlenül alkotok és hódolok a hobbinak. Így hát az idei valentin napból sem maradhatott ki a scrapbook (végülis ez a hobbi is egy szerelem, de ezt csak azok értik akik csinálják;)). Ezúttal egy képeslap készült.
Tegnap nagy örömömre megérkezett a Scrapfellow kit klub februári csomagja. Ahogy bontogattam és  kerültek elő a kincsek, egyből láttam lelki szemeim előtt hogy miként fog összeállni a képeslap.
Alapként krafkartont használtam, hogy kicsit férfiasabb vonalra tereljem a dolgot. Erre kentem némi fehér gessot, nyomdáztam, pacáztam és felragasztgattam párat a csomag számomra kedvenc eleméből, a perforált szalagcímekből ( remélem máskor is lesz ilyen ;) ). Középre rétegeztem még pár kaft karton darabot 3D ragasztóval és erre került rá a feketére festett love feliratos szivecske. Az összképhez hiányzott még pár parafa szivecske és flitter, így ezek is helyet kaptak.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése