Oldalak

2015. február 17., kedd

Asztali album

Februártól letelt a GYED-em és újra munkába álltam. Amikor készülődtem, hogy mit is kéne bevinnem melóba (bögre és társai :) egyértelmű volt, hogy kell valami scrappes alkotás egyszem lánykámról. Több hobbitársamnál láttam már példát arra, hogy egy Ikeás asztali képkeretet díszítettek fel. Praktikusnak tűnt, hogy én is ezt az Ikeás változatot dolgozzam fel. Mivel a képkeret műanyagból van - ami valljuk be nem túl szép - lefestettem fehér gessoval és hogy ne legyen olyan snassz fehér, kapott némi csajos rózsaszín színt gelatos segítségével. Erre jött némi stencilezés struktúrpasztával és már kész is volt az alap. Mivel utolsó otthon töltött hétben jutott eszembe az album elkészítése, egyelőre csak pár oldal van kész, de szerencsére bármikor bővíthető.








2 megjegyzés: