Oldalak

2015. január 12., hétfő

December napjai album

Bevallom, amikor először találkoztam a scrapbookos körben oly népszerű DD (December Daily) "őrülettel", nem értettem miért olyan jó ez. Aztán egyre több képet láttam ilyen albumokról, és szépen lassan én is DD rajongóvá váltam. Izgalmas kihívás egy hónap minden napjáról fotókat és oldalakat készíteni, és még izgalmasabb lesz visszanézni pár év múlva. Így hát én is belevágtam, márcsak azért is, mert lassan vissza kell rázódnom a munkás hétköznapokba, addig is viszont szerettem volna kihasználni a szabadidőmet hasznos scrapbookozásra is :)






















2 megjegyzés:

  1. Szerintem egyaltalan nem latszik egyik oldaladon sem, hogy ne lett volna kedved/ihleted hozza :) Gyonyoru <3

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek az előttem szólóval (Dórával ;-) ), szerintem is egységes, szép lett. Nagyon tetszik a stencil, illetve Gelatos használatod! :-)

    VálaszTörlés